Funcționalități Planific !

Prezentăm mai jos lista cu toate funcționalitățile utile de care ai nevoie pentru a gestiona programările tale

Planific.ro este o agendă online de gestiune a programărilor, care poate fi folosită cu succes în orice domeniu de activitate. Aplicația se sincronizează pe toate device-urile (telefon, tabletă, desktop), astfel că oriunde te-ai afla, poți să vezi și să gestionezi activitatea programărilor din agendă, în cel mai ușor mod posibil.

Aplicația Planific.ro îți oferă posibilitatea să vizualizezi programările în mai multe formate, cum ar fi: „Listă”, „Lună”, „Săptămână” și „Zi”. Modul de vizualizare tip „Listă”, oferă trei moduri de filtrare a programărilor: „Azi”, „Viitoare” și „Trecute”.

Gestionarea Programărilor
Programari Online

Planific.ro este o agendă online de planificare și notificare a programărilor. Evenimentele pot fi create de către posesorul agendei sau de către clienți, pacienți, elevi, studenți etc., care se pot programara singuri online.

Tu ca deținător al aplicației de rezervări online, îți creezi serviciile, îți setezi orarul dorit și afișezi public aceste servicii disponibile pentru programare online, cu ajutorul website-ului gratuit pe care îl oferă agenda online.

Cu ajutorul agendei de programări online Planific.ro poți pune la dispoziția clienților tăi această funcționalitate de a plăti online. Plata online se realizează prin procesatorul de plăți Stripe. Procesul este simplu și accesibil: îți creezi un cont în Stripe, activezi Plata Online în aplicația Planific.ro, introduci cheia publica Stripe și cheia secretă Stripe și ai terminat configurarea plății online.

Din acest moment, la toate serviciile pentru care se poate face programare online, clienții tăi pot plăti online pentru aceste servicii, în momentul în care finalizează programarea.

Plată Online
Formulare Online - GDPR

Agenda online Planific.ro te ajută să nu pierzi timp cu completarea formularelor, în momentul în care clientul ajunge la tine, pentru serviciul dorit. Formularul care este pus la dispoziția ta este Formularul GDPR. Astfel, dacă ai nevoie ca acest formular să fie completat de către clienții tăi, există două variante prin care le poți oferi acest formular GDPR pentru completare online.

Prima variantă este atunci când clientul se programează online. După ce finalizează programarea online, pe ecran îi apare un mesaj de mulțumire cu datele evenimentului pentru care și-a făcut programarea, plus un buton pe care îl poate accesa pentru completarea online a formularului GDPR.

Planific.ro lucrează cu „Servicii” și „Abonamente”. Abonamentele sunt niște „Servicii” mai complexe, condiționate de perioada de valabilitate și/sau numărul de intrări.

Astfel dacă un serviciu costă 50 RON, și poate fi programat pentru un singur eveniment, un abonament care oferă același tip de serviciu oferă o perioadă de valabilitate în care poate fi utilizat acel serviciu. Spre exemplu: pe o perioadă de 30 de zile, oferă un număr de intrări ex: 10, și un preț care este mai mic decăt cel al unui singur serviciu multiplicat de 10 ori, ex: 400 RON.

Abonamente
Plată recurenta

Pentru un abonament pentru care se face o programare online, și pentru care există posibilitatea efectuării plății online, clientul tău are la dispoziție opțiunea de a plăti recurent pentru acel abonament pe care l-a ales. Astfel după terminarea perioadei de valabilitate a abonamentului, abonamentul se reînnoiește automat, iar plata se va face în mod automat.

Aceasta este o funcționalitate care simplifică foarte mult programarea și gestionarea abonamentelor. Clienții tăi sunt notificați de fiecare dată când un abonament urmează să expire și când urmează să se facă plata automat, pentru continuarea acelui abonament.

Indiferent că alegi planul „Free”, „Basic”, „Business” sau „Premium”, cu agenda online Planific.ro poți să îți creezi un website gratuit. Numele website-ului tău va fi „nume.planific.ro”.

Website-ul poate fi personalizat cu logo, nume companie, descriere și imagine reprezentativă. Pentru construirea conținutului din website ai la dispoziție nouă tipuri de zone, de la tipul – numai text, printre care și tipul text și imagine – până la galerie de imagini.

Website Gratuit
Gestionarea Clienților

Pentru a crea un eveniment în agenda online Planific.ro este nevoie să asociezi un client unui serviciu. Acest client poți să îl definești în timp ce creezi evenimentul sau poți să îl alegi din lista de clienți pe care o ai deja în aplicație.

După fiecare programare pentru un client nou sau după ce un client nou își face o programare online, acel client nou va fi salvat în baza de date a aplicației, astfel îl vei putea folosi pentru o programare ulterioară.

Pentru fiecare programare creată în aplicația de programări online Planific.ro, poți să trimiți mesaje de notificare clienților tăi. Aceste mesaje de notificare sunt de tipul SMS și email, atât pentru evenimentele pe ore, cât și pentru evenimentele care durează o zi sau mai multe zile.

Poți seta cu cât timp înainte de eveniment, dorești sa trimiți clienților tăi notificare. De asemenea poți să definești un interval rezonabil în care notificările să fie trimise, pentru notificările care sunt create cu minim 24 de ore în avans față de momentul programării.

Notificare de reamintire SMS și email
Confirmare eveniment automat prin SMS

Pentru fiecare programare creată în aplicația de programări online Planific.ro, poți să trimiți mesaje de notificare clienților tăi. Aceste mesaje de notificare sunt de tipul SMS și email, atât pentru evenimentele pe ore cât și pentru evenimentele care durează o zi sau mai multe zile.

Planul „Premium” îți oferă posibilitatea să ceri confirmare prin SMS, după ce clientul tău primește mesajul de notificare. Aceste mesaje de confirmare sunt 100% personalizabile, au o logică bine definită, ca să acopere toate cazurile în care s-ar putea afla clientul tău în momentul în care primește mesajul de notificare.

Planific.ro folosește „categorii” pentru filtrarea serviciilor, abonamentelor și agendelor. Astfel când clienții se programează online, pot să selecteze serviciul dorit mult mai repede, dacă folosesc aceste filtre de categorie, pe care tu le-ai definit pentru gruparea serviciilor, abonamentelor sau agendelor.

Pentru agende, categoriile pot însemna spre exemplu: puncte de lucru. Dacă ai o afacere cu mai multe puncte de lucru și dorești să gestionezi totul foarte eficient dintr-un singur cont, poți să definești care angajați (agende) aparțin unui punct de lucru și care angajați aparțin altui punct de lucru.

Categorii
Rapoarte și statistici

Începând cu planul „Basic”, agenda de programări online Planific.ro, îți oferă rapoarte și statistici cu privire la activitatea ta, atât pentru servicii, cât și pentru abonamente.

Pentru servicii poți să vezi rapoarte în funcție de agendă, serviciu, prezență, participanți, timp și categorie, pentru mai multe perioade de timp cum ar fi: ultima săptămâna, ultima lună, ultimele 3 luni, ultimele 6 luni și ultimul an.

Planific.ro este o agendă online de programări cu ajutorul căreia poți să îți promovezi afacerea trimițând mesaje promoționale sau felicitări cu anumite ocazii speciale, clienților din aplicația Planific.ro, folosind SMS Marketing sau email Marketing.

În funcție de planul de abonament ales, ai la dispoziție până la 3 campanii de marketing pe lună. O campanie de marketing include atât SMS marketing, cât și email Marketing.

SMS & Email Marketing
Agendă Multiplă

Planific.ro este o aplicație online de gestiune a programărilor în care poți crea mai multe agende în același cont. O asemenea aplicație poate fi folosită la recepția unei clinici sau de către orice antreprenor, care are mai mulți angajați și dorește să supervizeze eficient munca și buna organizare a echipei lui.

Astfel agendele pot fi vizualizate independent sau toate în același timp sub forma de „Tabel” sau „Listă”. Vizualizarea tip „Tabel” îți oferă o vedere rapidă de ansamblu, gradul de ocupare al agendelor, disponibilitatea pentru noi programări etc.

Planific.ro îți vine în ajutor cu o funcționalitate prin care poți configura drepturi pentru utilizatorii pe care îi creezi în aplicație.

Drepturile pentru utilizatori reprezintă configurarea accesului pe care aceștia îl au în aplicație. Astfel se permite sau se interzice accesul la „Clienți”, „Servicii”, „Tipuri de abonamente”, „Abonamente”, „SMS” & Email Marketing”, „Agende”, „Evenimente”, și „Rapoarte”.

Această funcționalitate este foarte utilă, deoarece poți limita accesul angajaților tăi în funcție de nivelul ierarhic pe care îl au în compania ta.

Utilizatori și Drepturi
Facturi pentru servicii

Planific.ro pune la dispoziția clienților tăi funcționalitatea de a plăti online pentru serviciile sau abonamentele de care beneficiază.

După ce plata online este efectuată, se va genera o factură pentru client, care va fi afișată în aplicație în sumarul datelor evenimentului pentru care s-a realizat programarea. Utilizatorul poate descărca factura în format PDF.

Această funcționalitate asigură transparență, încredere și profesionalism în gestionarea plăților, atât pentru clienți, cât și pentru furnizorii de servicii și abonamente ai aplicației Planific.ro.

Planific.ro îți oferă această funcționalitate cu scopul de a înregistra, stoca și accesa informații detaliate despre interacțiunile pe care le ai cu clienții tăi. „Fișa contact” poate fi privită și ca un „Istoric client”, un jurnal complet al relației clientului cu compania ta, facilitând o mai bună înțelegere a nevoilor acestuia.

Această funcționalitate permite o abordare mai personalizată în interacțiunile cu clienții, crescând satisfacția acestora. Furnizează date esențiale pentru decizii. Reduce timpul necesar pentru accesarea și gestionarea informațiilor cu privire la clienți.

Fișă Contact
Programare multiplă

Cu Planific poți programa mai multe servicii în același timp!

Această funcționalitate permite utilizatorilor să aleagă mai multe servicii pentru a le rezerva într-o singură sesiune de programare. Este o soluție flexibilă și convenabilă pentru utilizatori, economisind timp și simplificând procesul de programare.

Aplicația calculează automat timpul și prețul cumulat pentru serviciile selectate și sugerează intervalele de timp disponibile pentru programare.

Exemple de utilizare:

  • O clientă care dorește să programeze o sesiune de coafură, manichiură și pedichiură într-o singură vizită la salon.
  • Un pacient care rezervă mai multe consultații medicale.
  • Un client care planifică o serie de servicii auto (schimb de ulei, verificare frâne și rotație anvelope) într-o singură vizită la un service auto.

Instalează aplicația pe device

Aplicație de planificare și notificare, care te ajută să îți desfășori activitățile fără timp pierdut!

Încearcă acum
Suport instalare aplicatie

Asistență la nevoie

Planific îți oferă asistență la nevoie.

Fără cost suplimentar, echipa noastră este întotdeauna gata să-ți ofere asistență în utilizarea aplicației!

Contactează-ne