Termeni și condiții
1. Aspecte Generale
Acești termeni și condiții guvernează raporturile dintre EKKODE DEV SRL, societatea care dezvoltă și întreține aplicația (platforma) www.planific.ro, cu sediul social în România, Oradea, str. Mihail Anton Samuilă nr. 37 (denumită în continuare „EKKODE DEV SRL”) și persoanele care utilizează (denumite în continuare „Utilizatorul” / „Utilizatori”) aplicația www.planific.ro (denumită în continuare „Planific.ro”) și/sau serviciile oferite de EKKODE DEV SRL prin intermediul Planific.ro (denumite în continuare „Serviciile” / „Serviciu”).
Utilizatori pot fi persoane juridice sau fizice care la rândul lor au clienți sau pacienți sau simplu contacte (denumiți în continuare „Contacte”), aceștia vor deveni indirect utilizatori ai aplicației Planific.ro.
Accesarea și utilizarea aplicației Planific.ro, inclusiv a oricărei pagini sau secțiuni componente ale acestora, sau a oricărui Serviciu furnizat prin intermediul Planific.ro se poate face numai în conformitate cu prezentele Termeni și Condiții, care includ Politica de confidențialitate și Politica privind Cookie-urile .
Pentru a asigura respectarea condițiilor de acces și utilizare a Serviciilor, Utilizatorii trebuie să verifice, la momentul fiecărei accesări a Planific.ro, Termenii și Condițiile de utilizare. Trebuie știut că omiterea analizării Termenilor și Condițiilor, dar utilizarea de către dumneavoastră a aplicației Planific.ro presupune acceptarea acestui set de Termeni și Condiții (inclusiv orice actualizare a acestora).
Acceptarea acestor Termeni și Condiții presupune că dumneavoastră înțelegeți să respectați politica noastră, astfel că aveți obligația de a nu posta informații ce conțin un limbaj nepotrivit sau care au un conținut discriminatoriu.
Dacă nu sunteți de acord cu prevederile din acest set de Termeni și Condiții (inclusiv orice actualizare a acestuia), vă rugăm să nu utilizați, sau după caz, să încetați utilizarea aplicației Planific.ro sau a Serviciilor oferite de EKKODE DEV SRL, după caz.
2. Serviciile Planific.ro
Platforma Planific.ro oferă servicii către Utilizatori.
Crearea contului de Utilizator
Pentru a beneficia de toate Serviciile oferite de aplicația Planific.ro, Utilizatorii trebuie să solicite un cont pe platforma Planific.ro, completând formularul disponibil în interfața secțiunii de înregistrare.
Plantforma Planific.ro pune la dispoziție posibilitatea înregistrarii folosind contul Google sau contul Facebook al Utilizatorului. Urmând ca conectarea la platformă să fie facută folosind contul de înregistrare.
Pentru a folosi Serviciile oferite de aplicația Planific.ro, este necesar ca datele furnizate să fie adevărate, exacte și complete. Prin bifarea căsuței: „Confirm că datele introduse mai sus sunt reale” Utlizatorul confirmă, în mod liber și neechivoc, că datele sunt conforme cu realitatea.
Trebuie să ştiţi că datele personale pe care le-am colectat de la dumneavoastră pot fi accesate doar de echipa noastră şi, în cazuri excepţionale, doar în urma unui demers legal, de instituţiile publice din România care aplică legea. Prin bifarea căsuței: „Accept să fiu contactat/ă” Utlizatorul confirmă, în mod liber și neechivoc, că este de acord ca un membru al echipei Planific.ro să ia legătura cu el.
3. Protecția contului de Utilizator
Veți fi răspunzători de utilizarea înregistrării dumneavoastră, indiferent dacă utilizarea se face cu sau fără voia dumneavoastră. Sunteți de acord să sesizați platforma Planific.ro în legătură cu orice utilizare neautorizată a datelor dumneavoastră de înregistrare în platforma Planific.ro. Planific.ro nu va fi răspunzătoare pentru nicio pagubă morală sau materială provocată prin nerespectarea de către dumneavoastră a măsurilor de securitate a datelor utilizate pentru accesarea ei.
4. Protecția datelor cu caracter personal
Platforma Planific.ro tratează cu seriozitate confidențialitatea datelor cu caracter personal ale Utilizatorilor. Politica de confidențialitate și aspectele privind modul în care EKKODE DEV SRL prelucrează datele cu caracter personal ale Utilizatorilor sunt descrise în secțiunea Politica de confidențialitate .
5. Plata online cu cardul de către Utilizator
Plata online se poate efectua cu cardul personal în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA și MASTERCARD.
Pentru asigurarea securității tranzacțiilor, aplicația Planific.ro folosește platforma Băncii Transilvania, prin soluția integrată iPay.
Accesul în vederea efectuării unei plăți online pentru achitarea serviciilor folosite îi este permis oricărui Utilizator. Pentru motive justificate, platforma Planific.ro își rezervă dreptul de a restricționa accesul Utilizatorului în vederea efectuării unei plăți online cu cardul, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității Utilizatorului pe platformă, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel platforma Planific.ro.
La alegerea unui plan tarifar pentru folosirea aplicației Planific.ro, tariful este exprimat în lei (RON) și nu include T.V.A. Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzacții. Platforma Planific.ro nu solicită și nu stochează datele cardului dumneavoastră, plata efectuându-se pe platforma Băncii Transilvania, prin soluția integrată iPay.
Platforma Planific.ro poate anula plata efectuată de către Utilizator, în urma unei notificări prealabile adresate Utilizatorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
- neacceptarea de către banca emitentă a cardului Utilizatorului, a tranzacției;
- invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de platforma iPay a Băncii Transilvania;
- datele furnizate de către Utilizator sunt incomplete și/sau incorecte.
În cazul plăților online platforma Planific.ro nu este/nu poate fi făcută responsabilă pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Utilizator, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai Utilizatorul care efectuează plata online.
6. Politica de livrare a serviciilor
Utilizatorul va beneficia de avantajele oferite de platforma Planific.ro odată cu înregistrarea contului și alegerea unui plan tarifar lunar sau anual. Perioada de facturare este calculată începând din ziua alegerii planului tarifar și adăugând 1 lună calendaristică.
Factura aferentă tranzacției va fi trimisă pe adresa de e-mail a Utilizatorului imediat după confirmarea plății perioadei de facturare.
6.1. Modalități de intrare în posesia serviciilor
Utilizatorul va intra în posesia serviciilor oferite de platforma Planific.ro după ce completează formularul de înregistrare.
Prin finalizarea procesului de înregistrare, Utilizatorul consimte că poate fi contactat de către echipa Planific.ro, în orice situație în care este necesară contactarea Utilizatorului.
Utilizatorul are posibilitatea de a folosi aplicatia Planific.ro în mod gratuit primele 14 zile calendaristice. După expirarea acestei perioade Utilizatorul trebuie să aleagă unul din planurile tarifare disponiblile (BASIC, BUSINESS sau PREMIUM) în cicluri de facturare LUNAR sau ANUAL.
Utilizatorul are posibilitatea de a folosi aplicația Planific.ro în mod gratuit pe termen nelimitat dacă alege planul gratuit (FREE) acesta având niște funcționalități limitate, dar poate suficiente pentru nevoile Utilizatorului.
6.2. Factura
Factura fiscală corespunzătoare plății efectuate va fi emisă imediat după confirmarea plății de către Banca Transilvania și poate fi descărcată din aplicație la secțiunea: Setări > Planuri > Istoric Facturi.
Planific.ro își rezervă dreptul de a bloca accesul Utilizatorului la platforma Planific.ro dacă nu s-a efectuat plata corespunzătoare serviciilor oferite.
6.3. Schimbarea planului tarifar
Utilizatorul poate schimba oricând planul tarifar.
Odată cu schimarea planului tarifar se va emite o factura corespunzătoare perioadei de folosință a planului precedent ales.
6.4. Anularea planului tarifar
Utilizatorul poate anula planul tarifar curent oricând dorește, dar cu efect de la următorul ciclu de reînoire al abonamentului. Între timp, adică până la următorul ciclu de reînoire al abonamentului, dacă utilizatorul se răzgândește și nu mai dorește anularea planului tarifar curent, atunci poate să renunțe iar ciclul de reînoire al abonamentului continuă în mod normal.
Utilizatorul care anulează sau pierde în urma neplății planul tarifar curent, pierde impicit toate beneficiile aduse de respectivul plan.
6.5. Anularea contului Planific.ro și ștergerea datelor Utilizatorului
Planific.ro își rezervă dreptul de a șterge datele Urilizatorului și contul în vederea închiderii contului, dacă:
- nu există nici o activite pe cont în ultimele 15 luni,
- nu există un plan tarifar activ, adică nu există un card valid adăugat.
Utilizatorul poate cere în mod expres ștergerea contului inclusiv istoric, email, telefon și toate contactele pentru contul Utilizatorului pe adresa de email: contact@planific.ro. Planific.ro va șterge toate datele Utilizatorului în termen de 15 zile lucrătoare dacă următoarele condiții sunt îndeplinite:
- Planific.ro a primit un email de la Utilizator în acest sens,
- nu există un plan tarifar activ, adică nu există un card valid adăugat,
- a fost confirmată ștergerea datelor pe email cu Utilizatorul.
7. Plata online cu cardul de către Contact
Planific.ro oferă posibilitatea plății online a serviciului sau abonamentului de către Contact spre Utilizator utilizând o platformă externă. Această platformă este Stripe. Utilizatorul va putea lega contul lui de Stripe la platforma Planific.ro, iar Stripe va acționa ca un procesator de plăți pentru Utilizator.
Utilizatorul este direct responsabil să își stabilească prețul serviciului sau al abonamentului.
Planific.ro nu stochează date legate de plata cu cardul al Contactului, acestea fiind exclusiv gesionate de platforma Stripe.
Planific.ro oferă posibiliatea de a activa plata recurentă a serviciului sau abonamentului prin intermendiul platformei Stripe.
În cazul plăților online platforma Planific.ro nu este/nu poate fi făcută responsabilă pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Contact, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către Stripe a cardului acestuia. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai Contactul care efectuează plata online prin intremediul Stripe.
8. Politica de retur
Sumele plătite de Utilizator sunt nereturnabile, Utilizatorul beneficiind de perioada de facturare specifică planului tarifar (LUNAR sau ANUAL).
9. Clauza de bune practici
Prin cuvântul ”Nelimitat” folosit în descrierea opțiunilor cum ar fi:
- Notificări email – Nelimitat
- Notificări SMS – Nelimitat
Se înțelege totuși aplicarea unor limite pentru fiecare Utilizator, astfel:
9.1. Notificări email – Nelimitat
Limita maximă pentru email-uri pentru un Utilizator este de 10 pe zi. Dacă această limită este depășită nu garantăm ajungerea email-urilor la destinatar.
Email-urile pot avea întârzieri de până la 10 minute în cazul când limita nu e depașită, iar dacă limita e depășita întârzierea poate fi mai mare sau emailul-ul nu va mai fi trimis la destinatar.
9.2. Notificări SMS – Nelimitat
Limita maximă pentru SMS-uri pentru un Utilizator este de 15 pe zi. Dacă această limită este depășită nu garantăm ajungerea SMS-urilor la destinatar.
SMS-urile pot avea întârzieri de până la 5 minute în cazul când limita nu e depășită, iar dacă limita e depășită întârzierea poate fi mai mare sau SMS-ul nu va mai fi trimis la destinatar.
10. Răspunderea și forța majoră
Platforma Planific.ro încearcă asigurarea calității și corectitudinii datelor publicate de către Utilizatori.
Cu toate acestea, în măsura în care dispozițiile legale permit, Planific.ro nu va răspunde pentru nicio daună suferită, direct sau indirect, ca urmare a utilizării informațiilor prevăzute în informațiile din profilul Utilizatorilor, motiv pentru care, prin acceptarea acestui set de Termeni și Condiții, sunteți de acord să exonerați de răspundere Planific.ro și EKKODE DEV SRL conform celor precizate mai sus.
De asemenea, platforma Planific.ro nu va fi trasă la răspundere pentru niciun fel de întârziere sau eroare în conținutul furnizat de publicațiile noastre, rezultând direct sau indirect din cauze care nu depind de voința platformei Planific.ro. Această exonerare include, dar nu se limitează la: erorile de funcționare ale echipamentului tehnic de la platforma Planific.ro, lipsa funcționării conexiunii la internet, lipsa funcționării conexiunilor de telefon, virușii informatici, accesul neautorizat în sistemele platformei Planific.ro, erorile de operare, grevă etc.
Utilizarea platformei noastre este în totalitate pe răspunderea dumneavoastră. Nu suntem răspunzători pentru daune directe sau indirecte, de orice natură, ce ar rezulta din sau în legătură cu utilizarea platformei noastre sau a conținutului său. Fiind în imposibilitate de a garanta pentru surse, nu ne asumăm nici o responsabilitate și nu vom fi răspunzători pentru nici o daună sau viruși ce ar putea să vă infecteze computerul sau alte bunuri în urma accesării sau utilizării platformei noastre, sau descărcării oricărui material, informații, text, imagini video sau audio de pe aceasta.
În ciuda măsurilor luate pentru a proteja datele dumneavoastră cu caracter personal, vă atragem atenţia că transmiterea informaţiilor prin Internet, în general, sau prin intermediul altor reţele publice, nu este complet sigură, existând riscul ca datele să fie văzute şi utilizate de către terţe părţi neautorizate.
Platforma noastră nu este responsabilă pentru nici o pagubă sau pierdere cauzată sau presupusă a fi cauzată de informațiile furnizate de site-urile sau sursele spre care se face trimitere.
11. Schimbarea termenilor prezentului acord
Pentru a fi în conformitate cu schimbările survenite la nivel legislativ, platforma Planific.ro va actualiza periodic acest set de termeni și condiții, moment în care utilizatorii vor fi notificați cu privire la noile modificări și, cu această ocazie, li se va solicita să-și exprime acordul cu privire la schimbările termenilor prezentului acord.
Datele dumneavoastră personale vor fi folosite de Planific.ro exclusiv în scopul declarat al website-ului nostru, respectiv:
- pentru a îmbunătăţi website-ul nostru;
- pentru a vă oferi informaţii relevante;
- pentru a studia exact ce căutaţi şi a vă răspunde la întrebări, inclusiv a vă transmite oferte raportate la criteriile furnizate de dumneavoastră.
În acest sens, potrivit Regulamentului UE nr. 679/2016 și a oricărei legislații aplicate pe teritoriul României, este necesară exprimarea expresă a consimțământului dumneavoastră în ceea ce privește website-ul nostru Planific.ro.
Date de indentificare ale EKKODE DEV SRL:
- CUI: RO34128285
- Reg Com: J5/271/2015
- Adresa: str. Mihail Anton Samuilă nr. 37, Oradea, Bihor
- Telefon: 0742 067 714
- Email: contact@planific.ro